الاثنين، 6 يونيو 2011

بسم الله

بسم الله بسم الله احلى كلام اتعلمناه نبدأ دايما بسم الله
حبيت يكون اول كلامى على المدونه هو بسم الله علشان ربنا يجعل لسانى دايما لا ينطق الا بما يرضيه 
دى اول مرة اكتب فيها مدونة اول مرة احس انى عايز اقول كل اللى جوايا من غير ما حد يمنعنى من ابداء رأيى , مدونتى عنوانها نفسى اكون افضل , اخترت الاسم ده علشان فعلا انا نفسى اكون افضل بالعكس انا مش نفسى انا بس اللى اكون افضل انا نفسى كل الناس اللى حواليه كل الناس , اللى تعرفنى , كل الناس اللى بتقرالى دى انها تكون افضل , نفسى فى مكان افضل وفى بيئة افضل وفى حياة افضل فى مصـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر ام الدنيا تكون الافضل , بحبك والله يا بلادى بحبك وحبك بيجرى فى كل شريان ووريد جوايا وعلشان انا نفسى بجد نكون الافضل قررت انى ابدا بنفسى ويارب وادعولى اقدر اكمل الطريق ولو ما قدرتش فبجد انا سعيد جدا بالتجربه , جايز يكون كلامى مش منسق جايز اكون فى سنة اولى تدوين لكن بجد وعلى اى حال انا هحاول وهحاول وهحاول لحد ما اكون الافضل 
والى لقاء قريب باذن الله  

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

كلمات من نور تخرج من احباب كالزهور